Вівторок, 14.05.2024, 00:38

Мостиське районне управління юстиції

Календар
«  Вересень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2012 » Вересень » 18

10 років – з 1997 року по 2006 рік український інформаційний бюлетень «Офіційний вісник України» виходив у світ щотижня. Для оперативнішого доведення нормативно-правових актів до громадян та юридичних осіб з січня 2007 року «Офіційний вісник України» видається двічі на тиждень, що забезпечує офіційне оприлюднення нормативно- правових актів у найкоротший строк після їх прийняття у встановленому порядку і підписання. У черговому номері бюлетеня «Офіційний вісник України» від 17 вересня 2012 № 68 опубліковано:
Постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України 2775. Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України
Постанова Кабінету Міністрів України від 05 вересня 2012 року № 838 2776. Про внесення змін у додаток 2 до Державної програми розвитку внутрішнього виробництва
Постанова Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2012 року № 839 2777. Про внесення зміни до пункту 2 Порядку та умов надання у 2012 році державних гарантій для забе ... Читати далі »
Переглядів: 680 | Додав: Justycija | Дата: 18.09.2012 | Коментарі (0)

За необхідності врегулювання функціонування Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади та врегулюванням діяльності в Автономній Республіці Крим, обласних, міських у містах Києві та Севастополі контактних центрів, відповідно до Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, схваленої 9 червня 2011 року, постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2012 року №21 затверджено Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, міста Києва і Севастополя.
Національна система опрацювання звернень до органів виконавчої влади - система контактних центрів, телефонних "гарячих ліній”, довідкових телефонних служб органів виконавчої влади, які за допомогою засобів телекомунікації забезпечують за принципом "єдиного вікна” оперативний розгляд органами виконавчої влади звернень громадян, підприємств, устано ... Читати далі »
Переглядів: 831 | Додав: Justycija | Дата: 18.09.2012 | Коментарі (0)