Звітна інформаціія щодо розгляду актів та доручень протягом ІV кварталу 2015 року
Загальна кількість документів – 1129
Доручень Головного управління – 101
Запитів та звернень народних депутатів – 0
Звернень громадян –0
Виконавчих документів – 506
Інших документів -- 519
Перебувало на контролі – 101
Доручень Головного управління -101
Запитів та звернень народних депутатів - 0
Звернень громадян - 0
Фактів з несвоєчасним чи неякісним виконанням документів, що знаходяться на контролі не виявлено.
Питання організації та здійснення контролю розглядалося на 13 оперативних нарадах Мостиського районного управління юстиції : протоколи від 02.10.2015 №38; від 09.10.2015 №39; від 16.10.2015 №40;
від 23.10.2015 №41; від 30.10.2015 №42; від 06.11.2015 №43; від 13.11.2015 №44; від 20.11.2015 №45;
від 27.11.2015 №46; від 04.12.2015 №47; від 11.12.2015 №48; від 18.12.2015 №49; від 25.12.2015 №50.
Щоквартально готуються звіти (аналітичні інформації) про документообіг та стан виконавської дисципліни.
Проведено 2 семінарських заняття з працівниками управління юстиції та його відділів на теми: 21 жовтня 2015 року «Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції»; 25 листопада 2015 року «Порядок звернення громадян та вимоги до їх оформлення».
|