Звітна інформаціія щодо розгляду актів та доручень протягом ІІ кварталу 2013 року
Загальна кількість документів – 2210
Доручень Головного управління – 142
Запитів та звернень народних депутатів – 0
Звернень громадян –2
Виконавчих документів – 783
Інших документів -- 1283
Перебувало на контролі – 142
Доручень Головного управління -140
Запитів та звернень народних депутатів - 0
Звернень громадян - 2
Фактів з несвоєчасним чи неякісним виконанням документів, що знаходяться на контролі не виявлено.
Питання організації та здійснення контролю розглядалося на 13 оперативних нарадах Мостиського районного управління юстиції : протоколи від 02.04.2013 №14; від 09.04.2013 №15; від 16.04.2013 №16; від 23.04.2013 №17; від 30.04.2013 №18; від 14.05.2013 №19; від 21.05.2013 №20; від 28.05.2013 №21; від 04.06.2013 №22.
Щоквартально готуються звіти (аналітичні інформації) про документообіг та стан виконавської дисципліни.
Проведено 4 семінарських заняття з працівниками управління юстиції та його відділів на теми: "Загальні вимоги до створення документів", "Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції", "Діловодство в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування", "Документаційне забезпечення".