Для реєстрації об'єднання громадян до реєструючого органу
подається заява, підписана не менш як трьома засновниками об'єднання громадян
або їх уповноваженими представниками.
До заяви додаються:
- статут
(положення) в двох примірниках;
- протокол установчого
з'їзду (конференції) або загальних
зборів, які прийняли статут (положення); - відомості про
склад керівництва центральних статутних
органів (із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, місця постійного проживання, посади (заняття), місця роботи); - документ про
сплату реєстраційного збору;
- відомості про
засновників об'єднання громадян або спілок об'єднань громадян (для
громадян - із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження,
місця постійного проживання;
- документ, який
підтверджує місцезнаходження об'єднання громадян (договір оренди,
гарантійний лист, документ про право власності.
Якщо юридичною адресою організації буде житловий будинок (квартира), то
необхідно подати документ про право власності, довідку з ЖКУ (місцевої ради) та
заяви всіх повнолітніх членів сім’ї, що проживають у будинку).
ЗАЯВА
про реєстрацію об’єднання громадян
_________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові засновників або їх уповноважених
_________________________________________________________________
представників, рік народження, місце постійного
проживання, телефону)
__________________________________________________________________
подають установчі документи на
реєстрацію_________________________
(назва об'єднання
__________________________________________________________________
громадян і територія, в межах якої діє об'єднання) Статут (положення) прийнятий
__________________________________________________________________
(рік, місяць, число, назва органу, який прийняв статут)
Основна мета діяльності об'єднання________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Назва та юридична адреса постійно діючого
центрального статутного
органу об'єднання громадян________________________________________
__________________________________________________________________
Прізвища
засновників
Підписи
Дата
Примітка. Підписи повинні бути завірені в
установленому законом
порядку.
Для реєстрації змін, що вносяться до статутних документів
об'єднання громадян, до реєструючого органу подаються:
- заява про реєстрацію
зазначених змін, підписана уповноваженим представником;
- протокол з'їзду
(конференції) або загальних зборів з рішенням про внесення змін до статуту
(положення);
- статут (положення) в
двох примірниках з унесеними змінами;
- оригінали свідоцтва
про реєстрацію об'єднання громадян та його статуту (положення).
У разі
внесення до статутних документів змін, що пов'язані із зміною місцезнаходження
об'єднання громадян, додатково подаються документи, які підтверджують
місцезнаходження такого об'єднання.
У разі
зміни назви, місцезнаходження вищого статутного органу, мети об'єднання
громадян реєструючий орган видає нове свідоцтво про реєстрацію такого
об'єднання.
Про
зміну своєї назви об'єднання громадян зобов'язане після реєстрації змін
опублікувати відповідне оголошення в засобах масової інформації.
За державну реєстрацію об’єднань громадян сплачується
реєстраційний збір.
Розміри
збору встановлено постановою Кабінету Міністрів України «Про порядок справляння
і розміри збору за реєстрацію об’єднань громадян» від 26.02.93 №143.
За
реєстрацію місцевих об’єднань громадян, а також місцевих осередків
зареєстрованих всеукраїнських і міжнародних об’єднань громадян встановлено
реєстраційний збір у розмірі 2,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Дитячі
громадські організації від сплати реєстраційного збору звільняються.
За
реєстрацію громадських організацій інвалідів, осіб, які постраждали внаслідок
аварії на Чорнобильській АЕС, розмір збору знижується на 50 відсотків.
Кошти,
одержані від сплати зборів за реєстрацію місцевих об’єднань громадян, місцевих
осередків зареєстрованих всеукраїнських і міжнародних об’єднань громадян, а
також кошти, одержані від сплати зборів за видачу дублікатів свідоцтв про
реєстрацію місцевих об’єднань громадян, місцевих осередків зареєстрованих всеукраїнських
і міжнародних об’єднань громадян, зараховуються до відповідних місцевих
бюджетів.
Відповідно до статті 17 Закону України "Про
об’єднання громадян” громадські організації можуть легалізувати своє заснування
шляхом письмового повідомлення.
Для
легалізації об’єднання громадян шляхом письмового повідомлення необхідно подати
заяву, підписану не менш як трьома засновниками громадської організації або їх
уповноваженими представниками.
В заяві
вказується:
- прізвище, ім’я,
по батькові засновників громадської організації або їх уповноважених
представників;
- рік народження
засновників громадської організації або їх уповноважених представників;
- місце постійного
проживання засновників громадської організації або їх уповноважених
представників;
- назва
організації і місцезнаходження центральних статутних органів;
- основна мета
діяльності громадської організації.
Підписи в заяві повинні бути
завірені в установленому законом порядку.