Загальна кількість документів – 1619
Доручень Головного управління – 174
Запитів та звернень народних депутатів – 0
Звернень громадян –1
Виконавчих документів – 947
Інших документів -- 497
Перебувало на контролі – 174
Доручень Головного управління -173
Запитів та звернень народних депутатів - 0
Звернень громадян - 1
Фактів з несвоєчасним чи неякісним виконанням документів, що знаходяться на контролі не виявлено.
Питання організації та здійснення контролю розглядалося на 14 оперативних нарадах Мостиського районного управління юстиції : протоколи від 11.06.2013р.
№23, від 18.06.2013р. №24, від 25.06.2013р. №25, від 02.07.2013р. №26, від
09.07.2013р. №27, від 16.07.2013р. №28, від 23.07.2013р. №29, від 30.07.2013р.
№30, від 06.08.2013р. №31, від 13.08.2013р. №32, від 20.08.2013р. №33, від
30.08.2013р. №34, від 06.09.2013р. №35, від 13.09.2013р. №36; від 20.09.2013р.
№37
Щоквартально готуються звіти (аналітичні інформації) про документообіг та стан виконавської дисципліни.
Проведено 3 семінарських заняття з працівниками управління юстиції та його відділів на теми: «Порядок засвідчення вірності копій документів»; «Реєстрація
звернень громадян» та «Дотримання строків розгляду контрольних документів»