ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Міністерства юстиції України від 14.10.2013 №1018/7 Графік особистого прийому громадян Міністром, першим заступником Міністра, заступником Міністра, заступником Міністра – керівником апарату та Урядовим уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини Посада, прізвище, ім’я та по батькові | Адреса | День прийому | Годиниприйому | Міністр | пров. Рильський, 10 | остання п’ятниця січня, березня, травня, липня, вересня, листопада | з 10:00 до 12:00 | Перший заступник Міністра | вул. Городецького, 13 | другий вівторок лютого, квітня, червня, серпня, жовтня, грудня | з 10:00 до 12:00 | Заступник Міністра | пров. Рильський, 10 | перший вівторок кожного місяця | з 10:00 до 12:00 | Заступник Міністра – керівник апарату | пров. Рильський, 10 | третій вівторок кожного місяця | з 10:00 до 12:00 | Урядовий уповноважений у справах Європейського суду з прав людини | вул. Городецького, 13 | другий четвер кожного місяця | з 10:00 до 12:00 | ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Міністерства юстиції України від 14.10.2013 №1019/7 Г Р А Ф І К
особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Міністерства Структурний підрозділ | Адреса | День прийому | Годиниприйому | Департамент конституційного, адміністративного та соціального законодавства | вул. Городецького, 13 | щосереди кожного тижня | з 10:00 до 17:00 | Департамент цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин | пров. Рильський, 10 | щосереди кожного тижня | з 10:00 до 17:00 | Департамент антикорупційного законодавства та законодавства про правосуддя | пров. Рильський, 10 | щочетверга кожного тижня | з 10:00 до 17:00 | Департамент судової роботи | вул. Городецького, 13 | щочетверга кожного тижня | з 10:00 до 17:00 | Департамент міжнародного права та співробітництва | вул. Городецького, 13 | щовівторка кожного тижня | з 10:00 до 17:00 | Департамент взаємодії з органами влади | пров. Рильський, 10 | щочетверга кожного тижня | з 10:00 до 17:00 | Департамент нотаріату та банкрутства | вул. Артема, 73 | щочетверга кожного тижня | з 10:00 до 17:00 | Департамент кадрової роботи та державної служби | пров. Рильський, 10 | щовівторка кожного тижня | з 10:00 до 17:00 | Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності | пров. Рильський, 10 | щосереди кожного тижня | з 10:00 до 17:00 | Управління експертного забезпечення правосуддя | вул. Артема, 73 | щосереди кожного тижня | з 10:00 до 17:00 | Управління розгляду звернень та прийому громадян Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення | вул. Артема, 73 | понеділок, вівторок, середа, четвер кожного тижня | з 10:00 до 17:00 |
РЕКОМЕНДАЦІЇ ГРОМАДЯНАМ, ЯКІ ЗВЕРНУЛИСЯ НА ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ДО МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ Громадянам, які звернулись на прийом, рекомендується: - Уважно ознайомитися з графіком прийому громадян в Міністерстві юстиції України та положеннями Закону України "Про звернення громадян".
- Із заявою чи пропозицією слід звертатися до посадової особи, в компетенцію якої входить вирішення проблеми поставленої у зверненні. Зі скаргою слід звертатись до посадової особи, в безпосередньому підпорядкуванні якої знаходиться державний орган, підприємство. організація чи посадова особа, дії якої оскаржуються.
- Якщо питання, яке потребує вирішення, відрізняється складністю, а його розгляд вимагає вивчення значної кількості документів, фактів тощо, то заявникові бажано завчасно викласти питання в письмові формі. При собі потрібно мати документи, які засвідчують особу, а також документи, що обгрунтовують поставлене питання.
- Старатися відповідати по суті на запитання посадової особи, яка веде прийом. Точні відповіді на задані питання дозволяють всебічно з’ясувати зміст звернення, знайти шлях його оптимального вирішення.
- Уважно вислухати роз’яснення посадової особи, яка веде прийом. Це допоможе швидше прийняти за зверненням правильне і обгрунтоване рішення.
- Бути самокритичним. Не виключена можливість, що викладені на прийомі прохання і вимоги не грунтуються на законі, або не можуть бути задоволені з об’єктивних причин. У випадках незгоди з прийнятим по зверненню рішенням заявник вправі просити у особи, яка веде прийом, дати роз’яснення про можливість і порядок його оскарження.
- Пам’ятати, що керівники та інші посадові особи Міністерства юстиції зацікавленні в правильному та своєчасному вирішенні поставленого громадянином питання, завжди готові надати допомогу, дати пораду, роз’яснення, які грунтуються на законах України.
|