Четвер, 12.12.2024, 17:49

Мостиське районне управління юстиції

Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

Головна » 2013 » Листопад » 6 » До відома жителів району
15:50
До відома жителів району

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Міністерства
юстиції України
від 14.10.2013 №1018/7

Графік
особистого прийому громадян 
Міністром, першим заступником Міністра, заступником Міністра, заступником Міністра – керівником апарату та Урядовим уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини

Посада, прізвище, ім’я та по батьковіАдресаДень прийомуГодиниприйому
Міністрпров. Рильський, 10остання п’ятниця січня, березня, травня, липня, вересня, листопадаз 10:00 до 12:00
Перший заступник Міністравул. Городецького, 13другий вівторок лютого, квітня, червня, серпня, жовтня, грудняз 10:00 до 12:00
Заступник Міністрапров. Рильський, 10перший вівторок кожного місяцяз 10:00 до 12:00
Заступник Міністра – керівник апаратупров. Рильський, 10третій вівторок кожного місяцяз 10:00 до 12:00
Урядовий уповноважений у справах Європейського суду з прав людинивул. Городецького, 13другий четвер кожного місяцяз 10:00 до 12:00
                                                                                                  
                                                                                                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                                                     наказ Міністерства
                                                                                                                                     юстиції України
                                                                                                                                     від 14.10.2013 №1019/7

Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян
посадовими особами структурних підрозділів Міністерства

Структурний підрозділАдресаДень прийомуГодиниприйому
Департамент конституційного, адміністративного та соціального законодавствавул. Городецького, 13щосереди кожного тижняз 10:00 до 17:00
Департамент цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносинпров. Рильський, 10щосереди кожного тижняз 10:00 до 17:00
Департамент антикорупційного законодавства та законодавства про правосуддяпров. Рильський, 10щочетверга кожного тижняз 10:00 до 17:00
Департамент судової роботивул. Городецького, 13щочетверга кожного тижняз 10:00 до 17:00
Департамент міжнародного права та співробітництвавул. Городецького, 13щовівторка кожного тижняз 10:00 до 17:00
Департамент взаємодії з органами владипров. Рильський, 10щочетверга кожного тижняз 10:00 до 17:00
Департамент нотаріату та банкрутствавул. Артема, 73щочетверга кожного тижняз 10:00 до 17:00
Департамент кадрової роботи та державної службипров. Рильський, 10щовівторка кожного тижняз 10:00 до 17:00
Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльностіпров. Рильський, 10щосереди кожного тижняз 10:00 до 17:00
Управління експертного забезпечення правосуддявул. Артема, 73щосереди кожного тижняз 10:00 до 17:00
Управління розгляду звернень та прийому громадян Департаменту організаційного та ресурсного забезпеченнявул. Артема, 73понеділок, вівторок, середа, четвер кожного тижняз 10:00 до 17:00




РЕКОМЕНДАЦІЇ ГРОМАДЯНАМ, ЯКІ ЗВЕРНУЛИСЯ НА ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ДО МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

Громадянам, які звернулись на прийом, рекомендується:

  1. Уважно ознайомитися з графіком прийому громадян в Міністерстві юстиції України та положеннями Закону України "Про звернення громадян".
  2. Із заявою чи пропозицією слід звертатися до посадової особи, в компетенцію якої входить вирішення проблеми поставленої у зверненні. Зі скаргою слід звертатись до посадової особи, в безпосередньому підпорядкуванні якої знаходиться державний орган, підприємство. організація чи посадова особа, дії якої оскаржуються.
  3. Якщо питання, яке потребує вирішення, відрізняється складністю, а його розгляд вимагає вивчення значної кількості документів, фактів тощо, то заявникові бажано завчасно викласти питання в письмові формі. При собі потрібно мати документи, які засвідчують особу, а також документи, що обгрунтовують поставлене питання.
  4. Старатися відповідати по суті на запитання посадової особи, яка веде прийом. Точні відповіді на задані питання дозволяють всебічно з’ясувати зміст звернення, знайти шлях його оптимального вирішення.
  5. Уважно вислухати роз’яснення посадової особи, яка веде прийом. Це допоможе швидше прийняти за зверненням правильне і обгрунтоване рішення.
  6. Бути самокритичним. Не виключена можливість, що викладені на прийомі прохання і вимоги не грунтуються на законі, або не можуть бути задоволені з об’єктивних причин. У випадках незгоди з прийнятим по зверненню рішенням заявник вправі просити у особи, яка веде прийом, дати роз’яснення про можливість і порядок його оскарження.
  7. Пам’ятати, що керівники та інші посадові особи Міністерства юстиції зацікавленні в правильному та своєчасному вирішенні поставленого громадянином питання, завжди готові надати допомогу, дати пораду, роз’яснення, які грунтуються на законах України.
Переглядів: 543 | Додав: Justycija | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: