Мостиське
районне управління юстиції повідомляє про стан роботи зі зверненнями громадян
у районному управлінні юстиції за 6
місяців 2011 року у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року.
При
Мостиському районному управлінні юстиції діє громадська приймальня для надання
безкоштовної правової допомоги для малозахищених верств населення. За 6 місяців
роботи громадської приймальні надано 101 роз’яснення законодавства, за
аналогічний період 2010 року - 112 роз’яснень законодавства.
Під
час особистого прийому громадян керівництвом районного управління юстиції
прийнято 409 громадян, з них 33 громадянина - начальником районного управління
юстиції; начальником відділу державної виконавчої служби - 21 громадянин;
начальником відділу державної реєстрації актів цивільного стану - 355 громадян.
За аналогічний період 2010 року на особистому прийомі керівництвом районного
управління юстиції прийнято 467 громадян, з них 43 громадянина - начальником районного управління юстиції, начальником
відділу державної виконавчої служби – 38 та начальником відділу державної
реєстрації актів цивільного стану – 386.
За
звітній період у 2011 році з Головного управління юстиції у Львівській області
у Мостиське районне управління юстиції надійшло 13 письмових звернень:
-
скарга Завади О.М. (№З-130/1-09 від 02.02.2011р.), щодо дій державного
виконавця по стягненню аліментів;
-
заява гр. Флядер І.Р. (№Ф-131/1-09 від 02.02.2011р.) - про стягнення аліментів;
-
заява гр. Бовкун Н.В.(№Б-132/1-09 від 08.02.2011р.) - про стягнення аліментів;
-
заява гр. Москаль В.Є. (№М-234/1-09 від 23.02.2011р.) – про стан виконавчого
провадження.
- скарга гр. Женчур А.Я. (№Ж-313/1-09 від
23.03.2011р.) – на постанову про відкриття виконавчого провадження ВП №23671183
від 14.01.2011 року та на Постанову від 04.02.2011 року;
-
заява гр. Ліпіної Н.В. (№Л-42/1-09 від 06.04.2011р.) – про стягнення аліментів;
-
скарга гр. Москалик А.З. (М-461/1-09 від 14.04.2011р.) – про стягнення
аліментів;
-
скарга Директора ДП «Агенство з реструктуризації заборгованості підприємств
агропромислового комплексу» (№238/07-29/1 від 15.04.2011 року) – щодо
виконавчого провадження;
-
скарга заступника директора з питань безпеки та правового захисту Буртин В.С.
(260/07-29/1 від 10.05.2011р.) – щодо виконавчого провадження;
-
звернення Управління у справах захисту прав споживачів у Львівській області
(№б/н від 17.05.2011р.) – стосовно виконання постанов на стягнення штрафу;
-
скарга начальника ДП «ОБД ДПС України Поліщук О.С. (№285/07-29/1 від
23.05.2011р.) – стосовно виконання рішення суду;
-
звернення гр. Кондрагурової Н.В. (№К-631/1-09 від 03.06.2011р.) – щодо
перевірки виконавчого провадження по стягненню аліментів;
-
скарга гр. Адамської О.Є. (А-717/1-09 від 21.06.2011р.) – про стягнення
аліментів з гр. Адамського О.О.
За
аналогічний період 2010 року надійшло 4 письмових звернення:
-
скарга гр. Тихоновича Р.В. (№Т-222/1-09 від 19,02,2010р.) на дії прокуратури;
-
заява гр. Ліпіної Н.В.(Л-266/1-09 від 01.03.2010р.) з вимогою про пояснення
щодо ухилення від сплати аліментів Ліпіна В.Н.;
-
звернення про стягнення коштів в користь ТзОВ «Агро-Союз-Захід»(№87/07-29/1 від
17.03.2010р.);
-
звернення гр. Мельник М.О. (№М-568/1-09 від 29.04.2010р.) – заява про виконання
в повній мірі рішення суду.
Протягом
звітного періоду на ім’я начальника районного управління юстиції звернення від
фізичних осіб не надходили. Проте, у відділ державної виконавчої служби
Мостиського РУЮ надійшло 14 скарг про перевищення повноважень державними
виконавцями:
-
27.01.2011 року отримано скаргу від Женчур А.Я. – за вихідним номером
№09-23/998 від 04.02.2011р. направлено відповідь;
-
17.02.2011 року отримано скаргу від Живиляк О.О. – за вихідним номером №Ж-5/1-09/91 від
03.03.2011р. направлено відповідь;
-
01.03.2011 року отримано скаргу від Левко М.Г. – за вихідним номером
№Л-7/1-09/107 від 11.03.2011р. направлено відповідь;
-
01.03.2011 року отримано скаргу від Пікловської Л.Н. – за вихідним номером
№П-8/1-09/106 від 11.03.2011р. направлено відповідь;
-
10.03.2011 року отримано скаргу від Жук М.І. – за вихідним номером
№Ж-9/1-09/196 від 23.03.2011р. направлено відповідь;
-
10.03.2011 року отримано скаргу від Гірняк С.Ф. – за вихідним номером
№Г-10/1-09/197 від 23.03.2011р. направлено відповідь;
-
10.03.2011 року отримано скаргу від Борух Р.С. – за вихідним номером
№Б-11/1-09/154 від 15.03.2011р. направлено відповідь;
-
10.03.2011 року отримано скаргу від Бабин Л.С. – за вихідним номером
№Б-12/1-09/200 від 23.03.2011р. направлено відповідь;
-
11.03.2011 року отримано скаргу від Грицишин Р.Й. – за вихідним номером
№Г-13/1-09/194 від 23.03.2011р. направлено відповідь;
-
11.03.2011 року отримано скаргу від Барабах І.Р. – за вихідним номером
№Б-14/1-09/198 від 23.03.2011р. направлено відповідь;
-
18.03.2011 року отримано скаргу від Босої М.І. – за вихідним номером
№Б-15/1-09/226 від 28.03.2011р. направлено відповідь;
-
21.03.2011 року отримано скаргу від Живиляк О.О. – за вихідним номером
№Ж-16/1-09/193 від 22.03.2011р. направлено відповідь;
-
21.03.2011 року отримано скаргу від Пікловської Л.Н. – за вихідним номером
№П-17/1-09/199 від 23.03.2011 року направлено відповідь;
-
12.04.2011 року отримано скаргу від Миляник Світлани Степанівни – за вихідним
номером №М-20/1-09/280 від 22.04.2011 року направлено відповідь.
За аналогічний період 2010 року надійшло 2
письмових звернення:
-
04.03.2010 року отримано заяву від гр. Дмитраш М.В. з вимогою про надання
інформації про хід виконання виконавчого провадження – за вихідним номером
№Д-3/1-09/139 від 11.03.2010 року направлено відповідь;
-
23.03.2010 року отримано скаргу від Новицької Л.М. на дії державного виконавця
– за вихідним номером №Н-4/1-09/202 від 02.04.2010 року направлено
відповідь.
Порушення строків при розгляді звернень
громадян не було.
Протягом
6 місяців 2011 року повторні звернення не надходили.
Питання звернень громадян
обговорювалось на оперативних нарадах
з працівниками управління юстиції (
протоколи №1 від 10.01.2011р., №4 від 31.01.2011р., №5 від 09.02.2011р., №8 від
10.03.2011р., №9 від 23.03.2011р., №10 від 05.04.2011р., №12 від 19.04.2011р.,
№20 від 16.06.2011р.).
Протягом
6 місяців 2011 року з питань звернення громадян проведено наступні семінарські
заняття з працівниками Мостиського районного управління юстиції:
-
27.01.2011 року
на тему: «Порядок реєстрації та розгляду звернень громадян»;
- 27.01.2011 року
начальником районного управління юстиції проведено семінарське заняття з
відповідальними особами та особами зарахованими до кадрового резерву на тему:
«Порядок реєстрації та розгляду звернень громадян»;
- 12.04.2011 року на
тему: «Терміни розгляду звернень громадян»;
- 05.05.2011 року на
тему: «Облік звернення громадян».
Працівниками
районного управління юстиції розроблено та розповсюджено серед підприємств,
установ, організацій, органів виконавчої
влади та місцевого самоврядування 3 методичних рекомендації:
·
«Право на звернення»;
·
«Громадська приймальня, як інститут надання
безоплатної правової допомоги»;
·
«Відповідальність за порушення законодавства про
звернення громадян».
Фактів
порушення Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про статус
народного депутата України», які привели б до повторного звернення, не
виявлено.
За порушення Закону України «Про
звернення громадян» працівники районного управління юстиції до дисциплінарної
відповідальності не притягувались.
|