Неділя, 12.05.2024, 20:32

Мостиське районне управління юстиції

Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Січень » 12 » Щодо стану розгляду звернень громадян за 2015 рік
09:47
Щодо стану розгляду звернень громадян за 2015 рік

Мостиське районне управління юстиції повідомляє про стан роботи зі зверненнями громадян у  районному управлінні юстиції за 12 місяців 2015 року у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року.
При Мостиському районному управлінні юстиції діє громадська приймальня для надання безкоштовної правової допомоги для малозахищених верств населення. За 12 місяців 2015 року роботи громадської приймальні надано 79 роз’яснень законодавства, за аналогічний період 2014 року - 51 роз’яснень законодавства. 
Під час особистого прийому громадян керівництвом районного управління юстиції прийнято 1420 громадян, з них начальником управління юстиції – 61 громадян; завідувачем сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно 452 громадян, начальником відділу державної реєстрації актів цивільного стану – 883 громадяни, начальником відділу держаної виконавчої служби – 24 громадян. За аналогічний період 2014 року на особистому прийомі громадян керівництвом районного управління юстиції прийнято 1198 громадян, з них 48 громадян - начальником районного управління юстиції; начальником відділу державної виконавчої служби - 39 громадян; начальником реєстраційної служби – 134 громадян; начальником відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби – 977 громадян. 
За звітній період 2015 року з Головного управління юстиції у Львівській області у Мостиське районне управління юстиції не надходило жодних звернень.
За аналогічний період 2014 року з Головного управління юстиції у Львівській області у Мостиське районне управління юстиції надійшло 4 звернення:
-    звернення  (Л/122/09  від 19.05.2014 року) – про вчинення виконавчих дій щодо стягнення заборгованості по аліментах;
-    звернення  (Л/П-173/09 від 10.07.2014 року) – про вчинення виконавчих дій щодо стягнення заборгованості по аліментах;
-    звернення (К/178/09  від 14.07.2014 року) – про вчинення виконавчих дій щодо стягнення заборгованості по аліментах;
-    звернення  (С/841/09  від 11.08.2014 року) – про вчинення виконавчих дій;
-    звернення (П/958/09  від 29.09.2014 року) – щодо неправомірних дій державних виконавців ВДВС Мостиського РУЮ;
-    звернення  (Х/974/09  від 30.09.2014 року) – щодо порушення Законів України ВДВС Мостиського РУЮ, Галицьким ВДВС ЛМУЮ;
-    звернення  (С/841/09  від 30.09.2014 року) – щодо розгляду заяви.
За 12 місяців 2015 року як і за аналогічний період 2014 року обґрунтованих заяв чи скарг не було.
Протягом звітного періоду на ім’я начальника Мостиського районного управління юстиції надійшло 1 звернення:  (П-1/1-02 від 26.01.2015 року -- заява). 
Протягом 12 місяців 2015 року на ім’я начальника відділу державної виконавчої служби надійшло 1 звернення:  (Т-2/1-09 від 23.06.2015 року -- скарга на незаконні дії державних виконавців ДВС Мостиського РУЮ). 
За аналогічний період 2014 року на ім’я начальника відділу державної виконавчої служби надійшло 2 звернення:  (Ч-1/1-09 від 12.02.2014 року -- скарга на бездіяльність державного виконавця) та  (Х-3/1-09 від 23.06.2014 – заява про виконання рішення суду). 
Порушення строків при розгляді звернень громадян не було.
Протягом 12 місяців 2015 року повторні звернення не надходили.
    Фактів порушення Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про статус народного депутата України», які привели б до повторного звернення, не виявлено.
    За порушення Закону України «Про звернення громадян» працівники районного управління юстиції до дисциплінарної відповідальності не притягувались.
    Працівниками Мостиського районного управління юстиції було проведено семінари на тему:
-    20 січня 2015 року «Вимоги до звернення громадян згідно Закону України «Про звернення громадян»»;
-    18 березня 2015 року «Дотримання строків розгляду контрольних документів»;
-    16 квітня 2015 року «Поняття про документаційне забезпечення управління»;
-    10 червня 2015 року «Відповідальність за порушення законодавства про звернення громадян»;
-    21 липня 2015 року «Строки виконання документів»;
-    18 серпня 2015 року «Письмові звернення громадян – реєстрація та розгляд»;
-    22 вересня 2015 року «Порядок доступу до публічної інформації»;
-    25 листопада 2015 року «Порядок звернення громадян та вимоги до їх оформлення».
Стан роботи зі зверненнями громадян розглядається на оперативних нарадах з працівниками районного управління юстиції (протоколи №1 від 17.01.2015 ; №2 від 23.01.2015; №3 від 31.01.2015; №4 від 06.02.2015; №5 від 14.02.2015; №6 від 20.02.2015; №7 від 27.02.2015; №8 від 06.03.2015; №9 від 13.03.2015; №10 від 20.03.2015; №11 від 27.03.2015; №12 від 03.04.2015; №13 від 10.04.2015; №14 від 17.04.2015; №15 від 24.04.2015; №16 від 30.04.2015; №17 від 08.05.2015; №18 від 15.05.2015; №19 від 22.05.2015; №20 від 29.05.2015; №21 від 05.06.2015; №22 від 12.06.2015; №23 від 19.06.2015; №24 від 26.06.2015; №25 від 03.07.2015; №26 від 10.07.2015; №27 від 17.07.2015; №28 від 24.07.2015; №29 від 31.07.2015; №30 від 07.08.2015; №31 від 14.08.2015; №32 від 21.08.2015; №33 від 28.08.2015; №34 від 04.09.2015; №35 від 11.09.2015; №36 від 18.09.2015; №37 від 25.09.2015; №38 від 02.10.2015; №39 від 09.10.2015; №40 від 16.10.2015; №41 від 23.10.2015; №42 від 30.10.2015; №43 від 06.11.2015; №44 від 13.11.2015; №45 від 20.11.2015; №46 від 27.11.2015; №47 від 04.12.2015; №48 від 11.12.2015; №49 від 18.12.2015). 
    

 

Переглядів: 404 | Додав: Justycija | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: