Загальна кількість документів – 1827
Доручень Головного управління – 221
Запитів та звернень народних депутатів – 0
Звернень громадян –1
Виконавчих документів – 782
Інших документів -- 823
Перебувало на контролі – 221
Доручень Головного управління -220
Запитів та звернень народних депутатів - 0
Звернень громадян - 1
Фактів з несвоєчасним чи неякісним виконанням документів, що знаходяться на контролі не виявлено.
Питання організації та здійснення контролю розглядалося на 12 оперативних нарадах Мостиського районного управління юстиції : протоколи від
04.10.2013 року№39; від 11.10.2013 року№40, від 18.10.2013 року№41; від
25.10.2013 року№42; від 01.11.2013 року№43; від 08.11.2013 року№44; від
15.11.2013 року№45; від 22.11.2013 року№46; від 29.11.2013 року№47; від
06.12.2013 року№48; від 13.12.2013
року №49;від 20.12.2013 року №50.
Щоквартально готуються звіти (аналітичні інформації) про документообіг та стан виконавської дисципліни.
Проведено 2 семінарських заняття з працівниками управління юстиції та його відділів на теми: «Порядок доступу до публічної інформації», «Загальні
вимоги до оформлення додатків»