Понеділок, 13.05.2024, 06:49

Мостиське районне управління юстиції

Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Головна » 2013 » Листопад » 22 » Реєстрація статутів територіальних громад
17:27
Реєстрація статутів територіальних громад

Відповідно до ст.19 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою врахування історичних, національно-культурних, соціально-економічних та інших особливостей здійснення місцевого самоврядування представницький орган місцевого самоврядування на основі Конституції України та в межах цього Закону може прийняти статут територіальної громади села, селища. Статут територіальної громади підлягає державній реєстрації в органах Міністерства юстиції України. Відповідно до п.48 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної ради вирішуються питання затвердження статуту територіальної громади.

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 №1150 затверджено Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад .

Це Положення визначає умови та порядок державної реєстрації статутів територіальних громад сіл, селищ, міст.

Для реєстрації статуту до органу, що здійснює цю реєстрацію, разом із заявою подаються:

а) статут територіальної громади села, селища (далі - статут) у двох примірниках;

б) рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту;

в) протокол пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування, на якому прийнято рішення про реєстрацію статуту;

г) документ про внесення плати за реєстрацію статуту. Відповідно до п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.1998 № 738 «Про розміри плати за реєстрацію асоціацій, інших добровільних об`єднань органів місцевого самоврядування, статутів територіальних громад», за реєстрацію статутів територіальних громад встановити розмір плати – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Документи, що подаються для реєстрації статуту, мають бути оформлені відповідно до вимог законодавства. Орган, що здійснює реєстрацію статуту, в разі потреби перевіряє відомості, які містяться в поданих документах.

Заява про реєстрацію статуту розглядається в місячний термін. За результатами розгляду заяви приймається рішення про реєстрацію статуту або відмову в його реєстрації.

У разі прийняття рішення про реєстрацію статуту видається свідоцтво про державну реєстрацію статуту територіальної громади встановленого зразка .

Відомості про це вносяться до реєстру статутів територіальних громад, який ведеться органом, що здійснює реєстрацію статутів.

Підставою для відмови в реєстрації статуту може бути його невідповідність Конституції та законам України. Орган, що здійснює реєстрацію статуту, надсилає заявникові рішення про відмову в його реєстрації не пізніше п'ятиденного терміну після його прийняття. Рішення про відмову в реєстрації статуту може бути оскаржено в судовому порядку.

Про внесення змін до статуту сільський, селищний, міський голова у п'ятиденний термін повідомляє орган, що здійснив реєстрацію статуту. Реєстрація змін до статуту здійснюється в порядку, передбаченому для реєстрації статуту. Скасування реєстрації статуту здійснюється органом, що його зареєстрував:

а) у разі подання письмової заяви про це сільського, селищного, міського голови за наявності відповідного рішення представницького органу місцевого самоврядування;

б) на підставі рішення суду.

Скасування реєстрації статуту здійснюється шляхом виключення його з реєстру, про що в десятиденний термін повідомляється представницький орган місцевого самоврядування та відповідний орган державної статистики.

У разі втрати свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади для видачі дубліката свідоцтва до органу реєстрації статутів подаються:

а) заява про видачу дубліката, підписана сільським, селищним, міським головою;

б) рішення представницького органу місцевого самоврядування про звернення до органу, що здійснив реєстрацію статуту, щодо видачі дубліката свідоцтва;

в) підтвердження опублікування в засобах масової інформації оголошення про втрату свідоцтва;

г) документ про внесення плати за видачу дубліката свідоцтва.

 

 

Провідний спеціаліст РС                                                                  Л.Яворська
Переглядів: 660 | Додав: Justycija | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: