Понеділок, 13.05.2024, 06:04

Мостиське районне управління юстиції

Календар
«  Червень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2011 » Червень » 6 » Проект наказу "Про забезпечення доступу до публічної інформації в органах юстиції
14:33
Проект наказу "Про забезпечення доступу до публічної інформації в органах юстиції

 ПРОЕКТ 

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

НАКАЗ

 

«____»  «___________» 2011 р.                    м. Львів                                         №________

 

 

 

 

 

 

                Про забезпечення доступу до публічної інформації

                в органах юстиції Львівської області

           

 

            З метою забезпечення виконання вимог Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VІ «Про доступ до публічної інформації», наказу Міністерства юстиції України від 14.02.2007 №47/5 «Про затвердження Положення про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, мм.Києві та Севастополі» (з відповідними змінами та доповненнями), -

 

НАКАЗУЮ :

 

1.Затвердити Порядок доступу до публічної інформації в органах юстиції Львівської області, що додається.

 

2. Відповідальність за організацію виконання даного наказу покласти на заступників начальника Головного управління юстиції у Львівській області, начальників відділів Головного управління юстиції, начальників районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, заступників начальників районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції - начальників відділів державної виконавчої служби, начальників відділів державної реєстрації актів цивільного стану, завідувачів державними нотаріальними конторами.

 

       3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

Начальник Головного управління юстиції                                                      А.С.Багряк

 

 

                                                          

 

 

 

 

                                                                                 

                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                              Наказ Головного управління  юстиції                                                                                                      у Львівській області

                                                                                              від «___» «_________» 2011 р.  №_____

 

 

 

ПОРЯДОК

забезпечення доступу до публічної інформації в органах юстиції Львівської області

 

1. Порядок визначає процедуру здійснення доступу до публічної інформації в Головному управлінні юстиції, районних, міських, міськрайонних управліннях юстиції, відділах державної виконавчої служби районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, відділах державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, державних нотаріальних контор Львівської області відповідно вимог Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VІ «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05 травня 2011 року №547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», а також повноважень, визначених наказом Міністерства юстиції України від 14 лютого 2007 року №47/5 «Про затвердження Положення про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, мм.Києві та Севастополі» (з відповідними змінами та доповненнями), забезпечує дотримання прозорості та відкритості повноважень, створення механізмів реалізації права фізичних та юридичних осіб на доступ до публічної інформації.

 

2. Публічна  інформація органів юстиції Львівської області відповідно до ст.1 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VІ «Про доступ до публічної інформації» - це відображена та задокументована інформація, отримана, створена в процесі виконання обов'язків та повноважень, або знаходиться  у  володінні органів юстиції.

 

3. Службова інформація, визначена наказом Головного управління юстиції у Львівській області від 22 липня 2008 року №698 «Про затвердження Переліку та надання доступу до документів із грифом «ДСК» згідно ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» належить до інформації з обмеженим доступом.           

           

            4. Відповідно  до  вимог ст.9 Закону України «Про доступ до публічної інформації» до службової належить інформація, відображена в документах органів юстиції області та становить внутрівідомчу службову кореспонденцію,  доповідні записки,  рекомендації,  якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій, процесом прийняття  рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень.

           

            5. Документам, що становлять службову інформацію з обмеженим доступом, присвоюється гриф «Для   службового   користування». Доступ до таких документів надається відповідно до ч.2 ст.6 вказаного Закону.

5.1. До інформації з обмеженим доступом належить службова інформація, яка створюється відповідними підрозділами Головного управління юстиції:

відділом державної реєстрації актів цивільного стану – згідно Закону України від 01 липня 2010 року №2398-VI «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

відділом нотаріату - згідно Закону України від 2 вересня 1993 року №3425-XII «Про нотаріат» (з відповідними змінами та доповненнями);

відділом державної виконавчої служби - згідно Законів України від 24 березня 1998 року №202/98-ВР «Про державну виконавчу службу» (з відповідними змінами та доповненнями), від 04 листопада 2011 року №2677-VI «Про внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)»;

відділом кадрової роботи та державної служби - згідно Закону України «Про державну службу» (з відповідними змінами та доповненнями), Постанов Кабінету міністрів України від 25 травня 1998 р. №731 «Про затвердження Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади» (з відповідними змінами та доповненнями); від 2 серпня 1996 року №912 «Про затвердження Типового положення про кадрову службу органу  виконавчої влади» (з відповідними змінами та доповненнями); наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року №58 «Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» (з відповідними змінами та доповненнями), наказу Міністерства праці України від 26 грудня 1995 року №343 «Про затвердження форми первинного обліку №П-2 ДС та Інструкції по її заповненню» (з відповідними змінами та доповненнями).

 

6. У Головному управлінні юстиції у Львівській області, районних, міських, міськрайонних управліннях юстиції, відділах державної виконавчої служби районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, відділах державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, державних нотаріальних контор Львівської області за дорученнями керівників призначаються працівники, відповідальні за надання відповіді на запит.

    
7. Відповідальними за доступ до службової інформації визначаються:
7.1. В Головному управлінні юстиції у Львівській області:
Квятковський Михайло Львович – перший заступник начальника Головного управління юстиції, Долинська Марія Степанівна – начальник відділу нотаріату (з питань нотаріальної діяльності);
Юськів Богдан Іванович – заступник начальника Головного управління юстиції (з питань організаційного забезпечення документування та контролю; правової роботи, правової освіти, реєстрації нормативно-правових актів, реєстрації об`єднань громадян);
Олива Ірина Степанівна - заступник Головного управління юстиції – начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану (з питань державної реєстрації актів цивільного стану);
Мерза Орися Іванівна - заступник начальника управління юстиції – начальник відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності (з питань фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності);
Паничок Іван Володимирович - заступник начальника управління юстиції – начальник відділу державної виконавчої служби (з питань діяльності державної виконавчої служби);
Діжак Надія Василівна – начальник відділу кадрової роботи та державної служби (з питань кадрової роботи та державної служби);
Перетятько Максим Васильович - начальник сектору взаємодії з органами виконавчої влади та представництва інтересів держави в судах (з питань взаємодії з органами виконавчої влади та представництва інтересів держави в судах).
 
7.2. В територіальних органах юстиції Львівської області:
начальники районних, міських, міськрайонних управліннях юстиції, 
заступники начальників районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції – начальники відділів державної виконавчої служби районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, 
заступники начальників районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції – начальники відділів державної реєстрації актів цивільного стану, 
завідувачі державними нотаріальними конторами. 
 
8. Керівники територіальних органів юстиції, які володіють інформацією про особу, та відповідальні працівники, повинні: 
1) надавати публічну інформацію безперешкодно і безкоштовно  на  вимогу  осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених законом; 
2) використовувати  публічну інформацію лише з метою та у спосіб,  визначений 
законом;
3) вживати  заходів  щодо  унеможливлення   несанкціонованого доступу до публічної  інформації інших осіб; 
4) виправляти  неточну  та  застарілу  інформацію  про  особу самостійно або на вимогу осіб, яких вона стосується. 
 
9. У Головному управлінні юстиції у Львівській області, районних, міських, міськрайонних управліннях юстиції, відділах державної виконавчої служби районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, відділах державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, державних нотаріальних контор Львівської області необхідно:
9.1. систематично вести електронний облік документів, що знаходяться в їхньому володінні;
9.2. вести електронний облік запитів на інформацію із відтворенням на реєстраційно-контрольних картах, 
            9.3. документи підлягають обов'язковій реєстрації в системі обліку, що повинна відображати: 
               1) назву документа; 
               2) дату створення документа; 
               3) дату надходження документа; 
               4) джерело інформації (автор, відповідний підрозділ); 
               5) передбачену  законом  підставу  віднесення  інформації  до категорії з обмеженим доступом; 
               6) строк обмеження доступу до інформації, у разі  якщо  вона віднесена до інформації з обмеженим доступом; 
               7) галузь; 
               8) ключові слова; 
               9) тип, носій  (текстовий  документ,  плівки,  відеозаписи, аудіозаписи тощо); 
               10) вид (нормативні акти, угоди, рішення,  протоколи,  звіти, прес-релізи); 
               11) проекти  рішень  (доповідні  записки,  звернення,  заяви, подання, пропозиції, листи тощо); 
               12) форму та місце зберігання документа тощо. 
 
         10. Інформація про прийняття рішення розміщується на веб-сайтах Головного управління юстиції, районних, міських, міськрайонних управліннях юстиції, відділів державної виконавчої служби районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, відділів державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, державних нотаріальних контор Львівської області, а також у засобах масової інформації м.Львова, міст та районів області.
         10.1. Відповідно до ст.15 вказаного Закону на веб-сайтах територіальних органів юстиції області оприлюднюється інформація про: 
                1) організаційну структуру, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та  фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо); 
                2) нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності; 
                3) перелік та  умови отримання послуг, що надаються цими органами, форми і зразки документів, правила їх заповнення; 
                4) порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності; 
                5) систему  обліку,  види  інформації,  яку зберігає розпорядник; 
                6) механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в  інший  спосіб впливати на реалізацію повноважень органів юстиції; 
                7) плани  проведення  та  порядок  денний   своїх   відкритих засідань; 
                8) розташування  місць, де  надаються необхідні запитувачам документи; 
                9) загальні правила  роботи  установи,  правила  внутрішнього трудового розпорядку; 
10) звіти,   в   тому   числі  щодо  задоволення  запитів  на інформацію; 

11) діяльність органів юстиції, а саме, інформацію про:

місцезнаходження,

поштову адресу,  

номери засобів зв'язку,

адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти;

прізвище, ім'я та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси  електронної  пошти керівника органу та його заступників,  а  також  керівників  структурних  та   регіональних підрозділів,  

основні   функції   структурних та територіальних підрозділів,  крім  випадків,  коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом;

розклад роботи та графік прийому громадян, в т.ч. і виїзного прийому громадян;

роботи «гарячої» телефонної лінії, телефону «довіри», «лінії довіри» тощо

вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на  заміщення вакантних посад;

перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення;

перелік і службові номери  засобів зв'язку Головного управління юстиції, районних, міських, міськрайонних управліннях юстиції, відділів державної виконавчої служби районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, відділів державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, державних нотаріальних контор Львівської області та їх керівників; 

порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень органів юстиції;

систему обліку, види інформації, якою володіє орган юстиції.

 

            11. Місцем для роботи із запитами щодо публічної інформації, копіями документів, а  також надання права запитувачам робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації визначити:

Громадську приймальну при Головному управлінні юстиції,

Громадські приймальні при районних, міських, міськрайонних управліннях юстиції, відділах державної виконавчої служби районних, відділах державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, державних нотаріальних конторах.

 
     12. Відповідальні працівники повинні надати відповідь на запит про публічну інформацію:
             не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання такого запиту;
            якщо запит на інформацію стосується повідомлень, необхідних для захисту життя чи  свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися  або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48  годин  з  дня отримання запиту; 
            якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, начальник Головного управління юстиції, начальники районних, міських, міськрайонних управліннях юстиції, заступники начальника територіального управління юстиції - відділів державної виконавчої служби районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, відділів державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, державних нотаріальних контор Львівської області, може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій  формі не пізніше п'яти  робочих днів з дня отримання запиту. 
            12.1. Клопотання  про  термінове опрацювання  запиту має бути обґрунтованим.

 

 

Переглядів: 1049 | Додав: Justycija | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: