Понеділок, 13.05.2024, 04:15

Мостиське районне управління юстиції

Календар
«  Серпень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2012 » Серпень » 29 » Методичні рекомендації
09:08
Методичні рекомендації
Головне управління юстиції у Львівській області
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НА ТЕМУ:



«Державний реєстр виборців»




м. Львів -2012- 2.


ЗАТВЕРДЖЕНО
Начальник Головного управління юстиції
уЛьвівській області _______________ А.С. Багряк
«15» серпня 2012 року



Державний реєстр виборців – автоматизована інформаційно-телекомунікаційнв система, призначена для зберігання, обробки данних, які містять відомості передбачені законом «Про Державний реєстр виборців», створенна для забезпечення державного обліку громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 30 Конституції України. Основними завданнями реєстру є: законність і пріоритет прав людини - у процесі ведення Реєстру гарантують захист прав людини і громадянина, відповідність порядку ведення Реєстру вимогам Конституції та законів України, міжнародним договорам України, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України.
загальний характер - забезпечує включення до Реєстру усіх виборців незалежно від місця їх проживання чи перебування з метою реалізації принципу загального виборчого права.
повнота відомостей - забезпечуються внесенням до бази даних Реєстру повного обсягу відомостей про виборця, передбачених Законом «Про Державний реєстр виборців», їх коректністю, а також веденням бази даних Реєстру в єдиному форматі.
достовірність відомостей – забезпечує наявність в органах Реєстру документального підтвердження персональних даних Реєстру, що містяться в базі даних Реєстру, також інформації про встановлен Законом «Про Державний реєстр виборців» підстави ключення виборця до Реєстру чи внесення змін до персональних даних Реєстру.
однократність включення до нього виборця – означає, що виборець може бути включений до реєстру лише один раз за однією виборчою адрессоюта відповідно віднесений до однієї виборчої дільниці. постійність передбачає відсутність встановленого законодавством строку його функціонування незалежно від строків проведення виборів чи референдумів, а також постійне (у межах строків, установлених Законом) зберігання персональних даних Реєстру.
публічний характер - абезпечує доступність для кожного виборця відомостей Реєстру в обсязі та в порядку, встановлених Законом, а також інші передбачені Законом форми публічного контролю за дотриманням засад ведення Реєстру. Поновлювальність відомостей - означає періодичну або ініціативну актуалізацію бази даних Реєстру (внесення чи знищення записів, зміну чи уточнення персональних даних Реєстру) у строки та в порядку, що встановлені Законом.
Захищеність - означає забезпечення захисту бази даних Реєстру від несанкціонованого доступу та зловживання доступом, від незаконного використання персональних даних Реєстру, порушення цілісності бази даних Реєстру та його апаратного чи програмного забезпечення.
Мовою ведення Реєстру є державна (українська) мова. Для транслітерації прізвищ, імен, по батькові та інших власних назв застосовуються правила транслітерації, встановлені Кабінетом Міністрів України. До Реєстру заносяться, та в базі даних Реєстру зберігаються встановлені Законом відомості про виборця (персональні дані) таких видів: 1) ідентифікаційні персональні дані виборця; 2) персональні дані, які визначають місце та умови голосування виборця; 3) службові персональні дані. За відсутності окремих персональних даних до Реєстру вноситься відмітка про їх відсутність. Органам ведення Реєстру забороняється збирати, вносити до Реєстру тзберігати в базі даних Реєстру відомості (персональні дані виборців), не передбачені Законом. Ідентифікаційні персональні дані виборця.

До ідентифікаційних персональних даних виборця, які однозначно визначають його особу, належать:
1) прізвище;
2) власне ім'я (усі власні імена);
3) по батькові;
4) дата народження;
5) місце народження.
У разі відсутності у виборця по батькові відповідно до звичаю національної меншини, до якої він належить, вноситься службова відмітка про відсутність по батькові. У разі відсутності документально підтверджених відомостей про число та місяць народження виборця як число та місяць народження,зазначається з січня відповідного року. Місце народження виборця, народженого в межах сучасної території України, зазначається відповідно до сучасного адміністративно-територіального устрою України. У разі якщо населений пункт перестав існувати, зазначається його назва відповідно до документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство виборця. При цьому до Реєстру вносяться: - зазначення країни народження (Україна); - власна назва відповідного регіону України, власна назва району (міста обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим значення), до складу якого входить аселений пункт, в якому народився виборець;-категорія населеного пункту, в якому народився виборець, та його власна назва.-Зазначення місця народження виборця, народженого за межами сучасної території України, включає такі відомості, що вносяться до Реєстру: 1) сучасна назва відповідної країни; 2) для федеративних держав назва відповідного суб'єкта федерації; 3) категорія населеного пункту, в якому народився виборець, та його власна назва.
Персональні дані, які визначають місце та умови голосування виборця.
1) виборча адреса виборця, визначена відповідно до статті 8 Закону «Про державний реєстр виборців.» 2) номер територіального або зазначення закордонного виборчого округу, до якого віднесений виборець; 3) номер виборчої дільниці, до якої віднесений виборець; 4) відомості про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно (за наявності підстав). Територіальний виборчий округ та виборча дільниця, утворені на відповідних виборах чи референдумах до яких відноситься виборець, визначаються органом ведення Реєстру на підставі відомостей про виборчу адресу виборця. За мотивованим зверненням виборця, який має право голосу на відповідних виборах чи референдумі, орган ведення Реєстру може тимчасово (на період їх проведення) змінити виборцю місце голосування (виборчу дільницю) без зміни його виборчої адреси. Таке звернення подається до органу ведення Реєстру за місцезнаходженням зазначеної виборцем виборчої дільниці або за виборчою адресою не пізніше ніж за п'ять днів до дня голосування на відповідних виборах чи референдумі. Тимчасова зміна місця 5. голосування виборця (виборчої дільниці) підтверджується посвідченням за формою, встановленою Центральною виборчою комісією, яке видається виборцю.
Виборча адреса виборця.
Виборчою адресою виборця є адреса його житла або місця перебування виборця чи інша адреса, що замінює адресу житла виборця, яка є підставою для віднесення виборця до відповідної виборчої дільниці. Виборча адреса виборця визначається за зареєстрованим місцем проживання та адресою житла виборця відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні. Виборча адреса виборця, який не має зареєстрованого місця проживання, визначається за погодженням із спеціалізованим закладом, який здійснює відповідно до закону, облік бездомних громадян, або органом ведення Реєстру за мотивованим зверненням виборця. Виборчою адресою військовослужбовця строкової служби є адреса дислокації військової частини (формування). Виборчою адресою виборця, який відбуває покарання у вигляді арешту, позбавлення або обмеження волі, є адреса установи виконання покарань. Виборчою адресою виборця, який проживає чи перебуває за межами України, є його поштова адреса в країні проживання (перебування). Для виборців, які проживають або перебувають за межами України) цієї частини, країна проживання (перебування); регіон України, або субнаціональна адміністративно-територіальна одиниця (штат, провінція, земля тощо) іноземної країни проживання чи перебування; район або місто обласного (республіканського в Автономній Республіці Крим) значення, до складу якого входить населений пункт; район або місто обласного (республіканського в Автономній Республіці Крим) значення, до складу якого входить населений пункт; населений пункт (місто, селище, село); вулиця (проспект, бульвар, площа, провулок, квартал, куток тощо); номер будинку; номер корпусу (крило будинку, блок, секція тощо); номер квартири (кімнати); поштовий індекс; поштова адреса виборця за правилами країни проживання (перебування); інші відомості, які визначають виборчу адресу.
Права виборця.
Отже кожен виборець має такі права: Давати свої персональні дані до відповідного органу ведення Реєстру; отримувати інформацію про своє включення (невключення) інших осіб до Реєстру;
отримувати інформацію про використання своїх персональних даних для цілей, не передбачених Законом, зокрема про те, кому і з яких підстав надавалася інформація про нього; одержувати на безоплатній основі у будь-який час від відповідного органу ведення Реєстру в доступній формі вичерпну інформацію про свої персональні дані, внесені до Реєстру, в установленому Законом порядку; звертатися в порядку, встановленому Законом, до відповідного органу ведення Реєстру з мотивованою заявою щодо неправомірного включення (невключення) до Реєстру себе чи інших осіб, запису про себе чи про інших осіб, виправлення недостовірних відомостей Реєстру щодо себе або інших осіб; оскаржувати в установленому Законом порядку рішення, дії чи бездіяльність органів Реєстру; захищати будь-якими не забороненими законом засобами свої права та законні інтереси у разі їх порушення під час ведення Реєстру. Виборець подає органу ведення Реєстру достовірну інформацію щодо своїх персональних даних, які вносяться до Реєстру, у передбачених Законом випадках. У разі виникнення можливості внесення до Реєстру двох і більше записів про одного виборця (кратне включення виборця до Реєстру) цей виборець сприяє органам Реєстру в усуненні такого включення.
Гарантії захисту та безпеки персональних даних виборців :
Розпорядник Реєстру, органи ведення Реєстру у взаємодії з Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України під час ведення Реєстру забезпечують його захист, у тому числі захист цілісності бази даних Реєстру, його апаратного та програмного забезпечення, достовірності даних Реєстру, його захист від несанкціонованого доступу, незаконного використання, незаконного копіювання, спотворення, знищення даних Реєстру, безпеку персональних даних виборців відповідно до Закону, та Закон України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах ), міжнародних договорів у сфері захисту нформації, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Гарантії захисту та безпеки персональних даних виборців.
Розпорядник Реєстру, органи ведення Реєстру у взаємодії з Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України під час ведення Реєстру забезпечують його захист, у тому числі захист цілісності бази даних Реєстру, його апаратного та програмного забезпечення, достовірності даних Реєстру, його захист від несанкціонованого доступу, незаконного використання, незаконного копіювання, спотворення, знищення
даних Реєстру, безпеку персональних даних виборців відповідно до Закону та Закон України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах ),міжнародних договорів у сфері захисту нформації, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Розпорядник Реєстру за погодженням з Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України здійснює комплекс заходів для забезпечення технічного захисту персональних та інших даних Реєстру в процесі їх зберігання, обробки та передачі каналами телекомунікацій відповідно до законодавства України. Розпорядник Реєстру для забезпечення захист даних Реєстру встановлює обов'язковий для органів ведення Реєстру порядок доступу до бази даних Реєстру, який, зокрема, передбачає персональну відповідальність осіб, уповноважених виконувати передбачені Законом дії щодо ведення Реєстру, за дотримання вимог Закону. За порушення захисту Реєстру, несанкціонований доступ або зловживання доступом до Реєстру, порушення цілісності Реєстру, спотворення або незаконне знищення персональних даних Реєстру, незаконне копіювання бази даних Реєстру або її частини настає юридична відповідальність в установленому законом порядку.
Персональні данні виборців завжди є захищені та у безпеці, доказом чтого є такі гарантії: Розпорядник Реєстру, органи ведення Реєстру у взаємодії з Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України під час ведення Реєстру забезпечують його захист, у тому числі захист цілісності бази даних Реєстру, його апаратного та програмного забезпечення, достовірності даних Реєстру, його захист від несанкціонованого доступу, незаконного використання, незаконного копіювання, спотворення, знищення даних Реєстру, безпеку персональних даних виборців відповідно до цього Закону та Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах міжнародних договорів у сфері захисту інформації, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Розпорядник Реєстру за погодженням з Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України здійснює комплекс заходів для забезпечення технічного захисту персональних та інших даних Реєстру в процесі їх зберігання, обробки та передачі каналами телекомунікацій відповідно до законодавства України. Розпорядник Реєстру для забезпечення захисту даних Реєстру встановлює обов'язковий для органів ведення Реєстру порядок доступу до бази даних Реєстру, який, зокрема, передбачає персональну відповідальність осіб, уповноважених виконувати передбачені Законом дії щодо ведення Реєстру, за дотримання вимог Закону. За порушення захисту Реєстру, несанкціонований доступ або зловживання доступом до Реєстру, порушення цілісності Реєстру,
спотворення або незаконне знищення персональних даних Реєстру, незаконне копіювання бази даних Реєстру або її частини настає юридична відповідальність в установленому законом порядку.
ОРГАНИ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ
До органів Державного реєстру виборців належить: розпорядник Державного реєстру виборців. органи ведення Державного реєстру виборців, регіональні органи адміністрування Державного реєстру виборців. Розпорядником Реєстру є Центральна виборча комісія. Розпорядник Реєстру забезпечує та контролює дотримання вимог Закону у процесі створення та ведення Реєстру; забезпечує організаційне і технологічне функціонування Реєстру; забезпечує закупівлю товарів, робіт та послуг для функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру; має доступ у режимі читання до всієї бази даних Реєстру; забезпечує контроль за цілісністю бази даних Реєстру, повнотою і коректністю персональних даних Реєстру та ініціює проведення органами ведення Реєстру перевірки виявлених некоректних відомостей Реєстру; надає органам ведення Реєстру право доступу до бази даних реєстру та встановлює порядок такого доступу відповідно до Закону; здійснює ведення системних класифікаторів; здійснює інші повноваження, передбачені законом. Рішення розпорядника Реєстру, прийняте в межах його повноважень, є обов'язковим для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, політичними партіями,підприємствами, закладами, установами, організаціями усіх форм власності. Розпорядник Реєстру не уповноважений вносити записи до Реєстру, зміни до персональних даних Реєстру та знищувати записи Реєстру. Органом ведення Реєстру є: 1) у районі, районі в місті Києві, місті Севастополі відповідний структурний підрозділ апарату районної, районної у місті державної адміністрації; 2) у місті обласного (республіканського в Автономній Республіці Крим) значення без районного поділу відповідний виконавчий орган міської ради; 3) у районі в місті обласного значення з районним поділом відповідний виконавчий орган районної у місті ради або відповідний структурний підрозділ створеного у районі виконавчого органу міської ради. Повноваження орган ведення Реєстру поширюються на територію відповідного району, міста, району в місті та сіл, селищ, міст, що входять до його складу. Органи ведення Реєстру забезпечують ведення Реєстру в порядку, встановленому цим Законом та розпорядником Реєстру. Органи ведення Реєстру мають власну печатку та бланк, зразки яких затверджуються розпорядником Реєстру.
Регіональним органом адміністрування Реєстру є: 1) в Автономній Республіці Крим - відповідний структурний підрозділ апарату Ради міністрів Автономної Республіки Крим; 2) в області, місті Києві, місті Севастополі відповідний структурний підрозділ апарату обласної, міської державної адміністрації. Повноваження регіонального органу адміністрування Реєстру поширюються відповідно на територію Автономної Республіки Крим, області, міста Києва, міста Севастополя та сіл, селищ, міст, що входять до його складу. Регіональні органи адміністрування Реєстру здійснюють організаційну підтримку, забезпечують взаємодію місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій стосовно створення та ведення Реєстру, контролюють виконання рішень розпорядника Реєстру. Регіональний орган адміністрування Реєстру має доступ до статистичних відомостей Реєстру. Функції органу ведення Реєстру та регіонального органу адміністрування Реєстру стосовно виборців, які проживають або перебувають за межами України, здійснює відповідний структурний підрозділ Міністерства закордонних справ України.
Орган ведення Реєстру має доступ до персональних даних Реєстру в обсязі та порядку, що встановлені розпорядником Реєстру. Внесення до бази даних Реєстру нових записів, внесення змін до бази даних Реєстру, знищення записів бази даних Реєстру на підставах та в порядку, встановлених цим Законом, і згідно з прийнятими відповідно до Закону рішеннями розпорядника Реєстру здійснюються в режимі реального часу органом ведення Реєстру. Внесення змін щодо виборчої адреси виборця здійснюється в порядку, встановленому розпорядником Реєстру відповідноЗакону. Програмні та інші засоби доступу надаються розпорядником Реєстру працівникам органу ведення Реєстру. Ведення Реєстру включає організаційно-правову підготовку та виконання в режимі записування таких дій: 1) внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; 2) внесення змін до персональних даних Реєстру; 3) знищення запису Реєстру. Організаційно-правова підготовка здійснюються відповідним органом ведення Реєстру на підставах та у спосіб, становлені Законом та рішеннями розпорядника Реєстру, прийнятими відповідно до Закону, з використанням візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру. Орган ведення Реєстру веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру.
Підставою для видання наказу про внесення запису до бази даних Реєстру є подані в установленому порядку до відповідного органу ведення Реєстру документи, які підтверджують набуття особою права голосу: у зв'язку з досягненням особою віку 18 років; у зв'язку з набуттям особою громадянства України; у зв'язку з поновленням дієздатності особи, не включеної до Реєстру; у разі виявлення не включеної до Реєстру особи, яка має право голосу. Підставою для видання наказу про внесення змін до персональних даних виборця, включеного до Реєстру, у тому числі у разі виявлення в результаті візуального чи автоматизованого контролю неповноти або некоректності відомостей про виборця, є подані в установленому порядку до відповідного органу ведення Реєстру документи, що підтверджують відповідні зміни. Підставою для видання наказу про внесення змін до персональних даних виборця, включеного до Реєстру, є також звернення, передане асобами автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру відповідно Закону органом ведення Реєстру, до якого подано в установленому порядку документи, що підтверджують відповідні зміни. Підставою для видання наказу про знищення запису Реєстру є: закінчення встановленого строку збереження запису про виборця, який помер або громадянство України якого припинено; рішення розпорядника Реєстру в разі виявлення в базі даних Реєстру запису про особу, яка не є виборцем, крім випадків установлених законом, що підтверджено документами, поданими до органу ведення Реєстру установленному порядку; рішення розпорядника Реєстру з дорученням знищити зайві записи Реєстру. Запис, що міститься у базі даних Реєстру, стосовно особи, яка померла або громадянство України якої припинено, зберігається з відповідною службовою відміткою протягом п'яти років після настання зазначених обставин. Документи можуть бути подані до відповідного органу ведення Реєстру в порядку:1 звернення особи за власною ініціативою.2 періодичного поновлення персональних даних Реєстру;3 уточнення персональних даних Реєстру.
Порядок звернення особи за власною ініціативою щодо включення до Реєстру. Особа, яка набула права голосу, або особа, яка має право голосу, однак виявила, що вона не включена до Реєстру, може за власною ініціативою звернутися до органу ведення Реєстру за місцем свого проживання на території України щодо свого включення до Реєстру. Особа, подає органу ведення Реєстру письмову заяву за формою, встановленою розпорядником Реєстру, із зазначенням відомостей про себе, наведених у Законі, і пред'являє документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство виборця, - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула 11.
громадянства України), копія якого додаєтьсяя до заяви. Відомості про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно зазначаються у заяві, яка подається разом з документом, що підтверджує відповідний факт. Особі, яка є військовослужбовцем строкової служби, для подання такої заяви надається відпустка на строк, достатній для звернення до органу ведення Реєстру. Особа, яка набула права голосу і проживає, чи на час набуття права голосу перебуває за межами України, може звернутися щодо свого включення до Реєстру до закордонної дипломатичної установи України за місцем свого проживання чи перебування із аявою за формою, зазначеноюЗаконом. До заяви додається копія пред'явленого документа, що посвідчує особу і підтверджує громадянство виборця, - паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний паспорт, службовий паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа недавно набула громадянства України). Керівник закордонної дипломатичної установи України невідкладно передає заяву органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України. Виборча адреса особи, яка звернулася із заявою щодо свого включення до Реєстру, визначається відповідно Закону. Орган ведення Реєстру перевіряє, чи особа, яка звернулася із заявою про включення до Реєстру, не була до цього часу включеною до Реєстру, а також у разі необхідності перевіряє відомості, зазначені в заяві та необхідні для внесення запису до Реєстру, шляхом звернення до відповідних органів, закладів, установ, зазначених у Законі. За наявності підстав, визначених Законом, керівник органу ведення Реєстру видає наказ про внесення відповідного запису до Реєстру. Перед виданням наказу орган ведення Реєстру може звернутися до виборця стосовно перевірки чи уточнення відомостей щодо нього. У разі включення виборця до Реєстру орган ведення Реєстру надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру. У повідомленні зазначаються персональні дані виборця, а також дата його включення до Реєстру. Повідомлення підписується керівником органу ведення Реєстру та засвідчується печаткою цього органу. У разі якщо виборець уже включений до Реєстру, йому надсилається повідомлення на адресу, наведену в заяві як виборча адреса виборця. Керівник органу ведення Реєстру відмовляє у задоволенні заяви особи з таких підстав: - якщо встановлено, що така особа не має права голосу; якщо перевіркою, передбачено і встановлено невідповідність відомостей, зазначених у заяві та наданих відповідним органом, закладом, установою.
Особі, якій відмовлено у включенні до Реєстру, повідомляється про це у письмовій формі із зазначенням вичерпного переліку підстав відмови. Таке повідомлення надсилається на адресу, зазначену в заяві як виборча адреса особи.
Порядок звернення виборця за власною ініціативою до органу ведення Реєстру щодо зміни його персональних даних. Кожен виборець у разі зміни його персональних даних, зазначених у Законі, може особисто звернутися д органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси із заявою про внесення змін до його персональних даних у Реєстрі. До заяви додаються документи (копії документів), що підтверджують ці зміни. У разі якщо до заяви додаються копії документів, їх оригінали пред'являються органу ведення Реєстру. Виборець, який постійно не здатний пересуватися самостійно, може уповноважити на подання такої заяви іншу особу. Виборець, який проживає чи перебуває за межами України, звертається із заявою до відповідної закордонної дипломатичної установи України, яка невідкладно передає заяву разом з документами (їх копіями), що додаються до неї, органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України. У разі звернення щодо зміни виборчої адреси виборець подає органу ведення Реєстру за новою виборчою адресою заяву, до якої додаються документи (копії документів), що підтверджують зміну виборчої адреси виборця. Орган ведення Реєстру може провести перевірку зміни персональних даних виборця, зазначених у заяві, шляхом звернення до відповідних органів, закладів, установ, зазначених у Законі. За наявності підстав, визначених Законом, керівник органу ведення Реєстру видає наказ про внесення відповідних змін до персональних даних виборця в реєстрі. У разі звернення виборця із заявою щодо зміни виборчої адреси орган ведення Реєстру вивчає обґрунтованість заяви. За підсумками вивчення керівник органу ведення Реєстру може прийняти таке рішення: видати наказ про внесення до Реєстру зміни щодо виборчої адреси виборця (якщо зміна виборчої адреси виборця відбувається в межах території, на яку поширюються повноваження цього органу ведення Реєстру); звернутися за допомогою засобів автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру до органу ведення Реєстру за попередньою виборчою адресою виборця про необхідність внесення змін щодо виборчої адреси виборця (якщо попередня виборча адреса виборця не належить до території, на яку поширюються повноваження цього органу ведення Реєстру); відмовити виборцю у внесенні зміни до його виборчої адреси. у разі внесення змін до персональних даних Реєстру орган ведення Реєстру, який вніс зміни, письмово повідомляє про це виборця.
Керівник органу ведення Реєстру відмовляє у задоволенні заяви виборця з таких підстав:1) якщо встановлено, що особа, яка звернулася із заявою, не включена до Реєстру; 2) якщо перевіркою, виявлено невідповідність у змісті відомостей, зазначених у заяві та наданих відповідними органом, закладом, установою; 3) якщо заяву про зміну виборчої адреси визнано необґрунтованою; 4) якщо встановлено, що до Реєстру вже внесено відповідні зміни до персональних даних виборця. Особі, яка звернулася із заявою, повідомляється у письмовій формі про відмову в задоволенні заяви із зазначенням вичерпного переліку підстав відмови. Таке повідомлення надсилається на виборчу адресу виборця. У разі відмови у зміні виборчої адреси виборця зазначене повідомлення надсилається на виборчу адресу відповідно до даних Реєстру і на адресу, яку виборець просив визнати його виборчою адресою. У разі якщо виборець, який звернувся із заявою виявився не включеним до Реєстру, орган ведення Реєстру перевіряє відомості, зазначені в заяві, надсилаючи запит до відповідних органів, закладів, установ, Рішення щодо включення цього виборця до Реєстру приймається в порядку, встановленому Законом. Перед прийняттям рішення орган ведення Реєстру може звернутися до виборця стосовно перевірки чи уточнення відомостей щодо нього.
Запит виборця до органу ведення Реєстру Виборець може особисто звернутися з письмовим запитом до органу ведення Реєстру за своєю виборчою адресою щодо змісту його персональних даних у Реєстрі, пред'явивши паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа недавно набула громадянства України). Виборець, постійно не здатний пересуватися самостійно, може уповноважити на таке звернення іншу особу. Виборець, який проживає або перебуває за межами України, може особисто подати запит, до закордонної дипломатичної установи України за місцем проживання чи перебування, пред'явивши при цьому паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний паспорт, службовий паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа недавно набула громадянства України). Закордонна дипломатична установа України невідкладно передає запит органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України. Орган ведення Реєстру, який отримав запит не пізніше ніж на третій робочий день після отримання запиту надсилає на виборчу адресу виборця роздруковані в повному обсязі його персональні дані, що містяться у відповідному записі Реєстру. Зазначені дані засвідчуються підписом керівника органу ведення Реєстру та скріплюються печаткою цього органу.
У порядку здійснення публічного контролю за діяльністю Реєстру кожен виборець може звернутися до будь-якого органу ведення Реєстру,зазначивши свої ідентифікаційні персональні дані та виборчу адресу,з письмовим запитом щодо надання такої інформації: за його власною виборчою адресою; -за назвою села, селища, міста, району в місті,іноземної країни – кількість виборців у зазначеному селі, селищі, місті, районі в місті, іноземній країні. У разі невідповідності зазначених у запиті ідентифікаційних персональних даних чи виборчої адреси виборця суб'єкта звернення відповідним даним цього виборця у Реєстрі орган ведення Реєстру надсилає на наведену в запиті виборчу адресу відмову в задоволенні запиту із зазначенням підстави відмови. Якщо запит, надісланий органу ведення Реєстру, повноваження якого не поширюються на територію, до якої належить виборча адреса, село, селище, місто, район у місті чи іноземна країна, яких стосується запит, орган ведення Реєстру надсилає суб'єкту звернення на його виборчу адресу відмову в задоволенні запиту із зазначенням підстави відмови. У разі підтвердження відповідності персональних даних виборця та зазначеної ним виборчої адреси орган ведення Реєстру не пізніше шостого робочого дня після отримання такого запиту надсилає відповідь на запит з вичерпною інформацією по його суті. Відповідь підписується керівником органу ведення Реєстру та скріплюється печаткою цього органу.
Порядок періодичного поновлення персональних даних Реєстру Органи ведення Реєстру здійснюють щомісяця поновлення бази даних Реєстру. Поновлення бази даних Реєстру здійснюється на підставі відомостей, які подаються органу ведення Реєстру органами, закладами, установами. Відомості подаються щомісяця до 5 числа відповідному органу ведення Реєстру. Керівник відповідного районного (міського, районного у місті) органу Міністерства внутрішніх справ України подає відомості про:1) громадян України, зареєстрованих за місцем проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці, яким протягом наступного місяця виповниться 18 років; 2) осіб, які протягом попереднього місяця набули громадянства України та отримали тимчасове посвідчення громадянина України або паспорт громадянина України; 3) виборців, які протягом попереднього місяця отримали паспорт громадянина України у зв'язку із зміною прізвища, імені, по батькові, дати або місця народження; 4) виборців, які протягом попереднього місяця зареєстрували своє місце проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці; 5) виборців, які протягом попереднього місяця зняті з реєстрації за місцем проживання у 15. відповідній адміністративно-територіальній одиниці; 6) осіб, громадянство України яких припинено протягом попереднього місяця. Керівник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Міністерства юстиції України подає відомості про виборців, смерть яких зареєстровано протягом попереднього місяця, до органу ведення Реєстру, повноваження якого поширюються на територію, де було зареєстровано останнє місце проживання виборців, крім відомостей про виборців, останнє місце проживання яких зареєстровано за межами району, міста, в якому розташовано відділ державної реєстрації актів цивільного стану. Відомості про таких виборців подаються керівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану органу ведення Реєстру за територіальним розташуванням відділу. Командир військової частини (формування), дислокованої в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, подає відомості про: 1) виборців - військовослужбовців строкової служби, які протягом попереднього місяця прибули для проходження служби у цій військовій частині (формуванні); 2) виборців - військовослужбовців строкової служби, які протягом попереднього місяця вибули з території дислокації цієї військової частини (формування). Відповідний районний (районний у місті, міський, міськрайонний) суд подає відомості про: 1) виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними; 2) осіб, щодо яких протягом попереднього місяця було скасовано рішення про визнання їх недієздатними. Керівник установи виконання покарань подає відомості про: 1) виборців, які протягом попереднього місяця прибули для відбування покарання до цієї установи; 2) виборців, які відбували покарання і протягом попереднього місяця вибули з цієї установи; 3) громадян України, які відбувають покарання та яким протягом наступного місяця виповниться 18 років. Керівник спеціалізованого закладу, який відповідно до закону здійснює облік бездомних громадян, подає відомості про виборців, які протягом попереднього місяця: 1) зареєстровані за юридичною адресою закладу; 2) зняті з реєстрації за юридичною адресою закладу.Керівник закордонної дипломатичної установи України подає органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України відомості про: 1) громадян України, яким протягом наступного місяця виповниться 18 років; 2) осіб, які протягом попереднього місяця набули громадянства України та отримали тимчасове посвідчення громадянина України або паспорт громадянина України; 3) осіб, громадянство України яких припинено протягом попереднього місяця; 4) громадян України - виборців, які протягом попереднього місяця стали на консульський облік на території відповідного консульського округу; 16.
5) громадян України - виборців, які протягом попереднього місяця зняті з консульського обліку на території відповідного консульського округу; 6) громадян України, які протягом попереднього місяця змінили прізвище, ім'я, по батькові, дату або місце народження; 7) померлих виборців, стосовно яких протягом попереднього місяця на відповідній території компетентним органом відповідної держави видано свідоцтво про смерть або інший документ. Міністерство оборони України подає органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України відомості про: - виборців, які протягом попереднього місяця прибули для проходження служби у військових частинах (формуваннях) України, що дислокуються за межами України на відповідній території. Керівник відповідного районного (районного у місті, міського) органу охорони здоров'я, установи соціального захисту, сільський, селищний, міський голова подає відомості про виборців, щодо яких протягом попереднього місяця встановлено постійну нездатність пересуватися самостійно. Подання, включають відомості, передбачені Законом, про кожну відповідну особу. Деякі подання включають адресу житла виборця, за якою зареєстровано (щодо прибулих) або було зареєстровано (щодо вибулих) його місце проживання відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" Подання, включають також зазначення країни проживання (перебування) виборця та його поштову адресу за правилами країни проживання (перебування). Подання, надаються на паперовому носії у вигляді списку, який має наскрізну нумерацію записів та наскрізну нумерацію аркушів. Достовірність відомостей подання засвідчується на кожному аркуші підписом керівника відповідного державного органу, закладу, установи, командира військової частини (формування), який скріплюється печаткою. Форма подання встановлюється розпорядником Реєстру. Подання подаються на паперових та електронних носіях.


Сектор правової роботи,
правової освіти та реєстрації
нормативно-правових актів.
Переглядів: 754 | Додав: Justycija | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: