Субота, 11.05.2024, 21:14

Мостиське районне управління юстиції

Календар
«  Червень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Червень » 8 » Децентралізація
14:04
Децентралізація

У 2014 році Українці отримали 4,8 млн послуг з реєстрації. З них 1,3 млн становили виписки, витяги та довідки.
Для реєстрації чи отримання довідки громадяни з ночі мали займати чергу. Та й це не завжди було гарантією, що вдасться потрапити до спеціаліста саме в цей день.
Нескінченні черги та незручності створювали плодюче підґрунтя для корупційних схем. За прискорене «вирішення» питання бізнесменам в середньому доводилося платити 300 грн. 
У рамках реформ забезпечено відкритий доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
8 квітня запущено систему надання електронних онлайн сервісів. Зареєструвати бізнес та отримати необхідну довідку, витяг або виписку можна на оновленому сайті Мін′юсту в режимі онлайн.
З початку роботи через систему надання онлайн сервісів на оновленому сайті Мін’юсту було видано понад 12 тис. електронних довідок. Кількість запитів у окремі дні сягала 600.
Для полегшення ведення бізнесу в аграрних регіонах з 1 квітня право проводити реєстрацію договорів оренди земельних ділянок сільгосппризначення було надане нотаріусам.
Крім того, Мін’юст розробив 2 законодавчі акти, які вдосконалюють процедури примусового виконання рішень та запроваджують змішану систему. Їх підтримав Уряд та Рада з питань судової реформи при Президентові.


Мін’юст підготував 2 проекти законів для спрощення процедур реєстрації бізнесу та майна: 
-    «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
-    «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних  осіб - підприємців».

Запропоновані в цих документах новели забезпечать децентралізацію повноважень та запровадять вільний вибір суб'єкта реєстрації. Право проводити такі дії буде надано:
-    органам місцевого самоврядування та держадміністраціям;
-    нотаріусам (незалежно від посвідчення нотаріальної дії);
-    акредитованим Мін’юстом банківським установам;
-    держвиконавцям (накладення та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно).

Законопроекти покращать якість надання адміністративних послуг шляхом:
-    створення конкурентного середовища між суб'єктами, які наділені повноваженнями з проведення державної реєстрації;
-    запровадження принципу екстериторіальності в межах області для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та в межах України для державної реєстрації бізнесу та громадських формувань;
-    запровадження можливості подання електронних документів для державної реєстрації;
-    заповнення заяви безпосередньо державним реєстратором.

Буде забезпечено удосконалення сервісів, які надаються громадянам: 
-    уводяться механізми, які скоротять кількість відмов у держреєстрації майна та обтяжень; 
-    уніфікуються процедури реєстрації юросіб, громадських формувань та фізосіб-підприємців;
-    скорочено перелік документів для реєстрації бізнесу;
-    буде розкрито інформацію про права на нерухоме майно як за об'єктом, так за суб'єктом; 
-    створюються нові можливості надання інформації про нерухоме майно для органів держвлади та інших юросіб залежно від потреб (офіційна статистична інформація, вибірка за певними об'єктами нерухомого майна тощо);
-    скасовується щорічне підтвердження та щорічна подача фінзвітності;
-    забезпечено перехід на електронну форму документів;
-    створення єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. 

Буде створено надійну систему державного контролю у сфері державної реєстрації:
-    нормативно-методичне регулювання порядку державної реєстрації Мін'юстом; 
-    дворівневе адміністративне оскарження рішень державних реєстраторів;
-    дієві механізми реагування у разі виявлення порушень.

Плата за державну реєстрацію.
У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
-    плата за проведення державної реєстрації залежить від об'єкта, його розміру, а також від того, заявником є фізична чи юридична особа;
-    плата на надання інформації про зареєстровані речові права визначається Кабінетом Міністрів України.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб – підприємців:
-    у разі подання документів у електронній формі адміністративний збір та плата за надання відомостей зменшуються на 25 відсотків. 
Для прикладу, вартість повного витягу з реєстру підприємців становить 45,68 грн безпосередньо за послугу та 3 гривні – комісія Ощадбанку. Загальна вартість – 48,68 грн, тобто 75% від вартості паперового аналогу. 
Повний витяг з реєстру нерухомості коштує 21 грн.
Скорочена інформація про компанію, а також послуга з реєстрації бізнесу надаються безкоштовно. Так само безкоштовно громадяни можуть отримати додаткові копії уже сформованих документів.

Законопроекти забезпечать належне фінансове забезпечення діяльності у сфері державної реєстрації завдяки процедурі розподілу адміністративного збору:
-    адміністративний збір за державну реєстрацію державними реєстраторами виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, зараховується в повному обсязі до місцевих бюджетів за місцем надання послуг, а у разі проведення державної реєстрації державними реєстраторами держадміністрацій, зараховується в повному обсязі до Державного бюджету України за місцем надання послуг;
-    у разі проведення державної реєстрації банком або приватним нотаріусом на фінансове забезпечення цієї діяльності спрямується 60% адміністративного збору, який залишатиметься у відповідного суб'єкта;
-    фінансове забезпечення інших реєстраторів здійснюється за рахунок коштів Державного та місцевих бюджетів відповідно до законодавства.

Переглядів: 459 | Додав: Justycija | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: