Понеділок, 13.05.2024, 09:28

Мостиське районне управління юстиції

Календар
«  Вересень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Вересень » 22 » Вимоги до документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень
17:03
Вимоги до документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень

Для проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень необхідно подати пакет документів визначених Законом України « Про державну реєстрацію прав та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Встановлено, що текст документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, повинен бути написаний розбірливо. Прізвище, ім'я, по батькові фізичних осіб та їх місце проживання, а також найменування юридичних осіб та їх місцезнаходження повинні бути написані повністю.
 Не приймаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень документи з підчищеннями або дописками, закресленими словами та іншими не обумовленими в них виправленнями, заповнені олівцем, а також з пошкодженнями, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст.
 Документи, що встановлюють виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно та їх обтяжень і подаються для державної реєстрації прав, повинні відповідати вимогам, встановленим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Електронні документи, подані для проведення державної реєстрації прав, оформляються згідно з вимогами законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу, а також електронного цифрового підпису.
Вимоги до заповнення заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджені наказом Міністерства юстиції України 17.04.2012 № 595/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 14.12.2012 № 1841/5):
1.  Заява (запит) заповнюється українською мовою розбірливими друкованими літерами кульковою ручкою синього кольору або за допомогою загальноприйнятих технічних засобів. Дати у заявах (запитах) заповнюються арабськими цифрами у форматі - "день, місяць, рік".
2.  Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи, найменування юридичної особи, в тому числі органу державної влади та органу місцевого самоврядування, вказуються повністю.
3.  Не допускаються у заяві (запиті) підчищення, дописки, закреслення чи інші виправлення.
4.   У блоках заяви (запиту), які містять альтернативні значення (наприклад, форма власності, тип об'єкта тощо), обирається необхідне значення, яке позначається символом            .
5.  Додаток до заяви заповнюється у разі, коли власників (користувачів, обтяжувачів) декілька.
6.  Заява (додаток у разі його заповнення) засвідчується підписом заявника з проставлянням дати її (його) заповнення.
7.  Запит засвідчується підписом посадової особи органу державної влади, місцевого самоврядування, який скріплюється печаткою, з проставленням дати його заповнення.
8.  Заява, що подається в електронному вигляді, підписується електронним цифровим підписом заявника, сумісного з програмним забезпеченням Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Форми заяв (запиту) у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень розміщені на сайті Державної реєстраційної служби України.

Провідний спеціаліст відділу
державної реєстрації речових прав
на нерухоме майно                                                                                   А.А. Собіль

Переглядів: 570 | Додав: Justycija | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: