Вівторок, 14.05.2024, 14:25

Мостиське районне управління юстиції

Календар
«  Липень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2012 » Липень » 16 » Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану
11:25
Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

З  метою забезпечення належної організації надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану  наказом  Міністерства юстиції України від  27.12.2010  N 3335/5, затверджено  Порядок  надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану. Платні послуги надаються  відділом   державної  реєстрації  актів  цивільного  стану відповідно  до  Переліку  платних послуг, які можуть надаватися відділами державної реєстрації актів  цивільного  стану,  затвердженого  постановою  Кабінету  Міністрів  України від 22.12.2010 N 1168 (далі-Перелік). 

Перелік

         платних послуг, які можуть надаватися відділами

           державної реєстрації актів цивільного стану

1. Пошук актового запису цивільного  стану  без  повідомлення заявником  даних  про  рік  державної  реєстрації  акта цивільного стану.

2.   Пошук запису  в  метричних  книгах,  складених  іншою  ніж українська  мовою до утворення органів державної реєстрації актів цивільного стану, за відсутності даних про рік складення запису.

3.  Видача запрошення із зазначенням дати державної реєстрації шлюбу.

4.  Надання  правової  допомоги,  що  включає  складення  заяв  (анкет,  прохань),  у  вирішенні  питання  щодо  повторної  видачі  свідоцтв   та  інших  документів  про  державну  реєстрацію  актів цивільного стану:

відділами державної реєстрації актів цивільного стану  не  за місцем звернення заявника;

компетентними органами іноземних держав.

{  Пункт  5  виключено  на  підставі  Постанови  КМ   N  1019 ( 1019-2011-п ) від 05.10.2011 }

6. Організація та проведення індивідуальних обрядів державної реєстрації шлюбу та народження (зокрема,  обрядів ювілеїв весілля, обрядів   заручин)   з   використанням   різноманітних   елементів урочистості:

 у відділі державної реєстрації актів цивільного стану;

за межами  відділу  державної  реєстрації  актів   цивільного стану;

 у вихідні та святкові дні.

7.  Складення  за  проханням  фізичних  осіб заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану,  про повторну  видачу  свідоцтв про  державну  реєстрацію  актів  цивільного  стану  та  витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян,  про  внесення змін до актових записів цивільного стану, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану.

 {  Пункт  8  виключено  на  підставі  Постанови  КМ   N  1019 ( 1019-2011-п ) від 05.10.2011 }

9.  Доставка та вручення виключно:

повторно виданих  свідоцтв  та  інших документів про державну реєстрацію актів цивільного стану  фізичній  особі  за  місцем  її проживання (перебування);

 копій документів    для   службового   користування   органів державної реєстрації актів цивільного стану працівниками  відділів державної  реєстрації  актів  цивільного стану за місцем звернення заявника до інших відділів державної реєстрації  актів  цивільного стану;

документів до  уповноважених  органів  з метою їх легалізації для подальшого використання в іноземних державах.

{  Пункт  9  в  редакції  Постанови  КМ N 1019 ( 1019-2011-п ) від 05.10.2011 }

10.      Надання консультації з питань:

застосування сімейного та цивільного законодавства;

витребування документів   про   державну   реєстрацію   актів цивільного стану.

Консультації  з  питань,  включених  до пункту 10 Переліку надаються   працівниками   відділу   державної реєстрації актів цивільного стану безоплатно в один з робочих днів  тижня, встановлений графіком роботи. Надання платних  послуг  здійснюється  на  бажання  та  за  письмовою  заявою  фізичної  особи,  в якій зазначаються прізвище,  ім'я,  по батькові,  місце проживання (перебування) та вид платної послуги згідно з Переліком.

При наданні консультацій,  передбачених у пункті 10  Переліку, крім  даних,  наведених  в абзаці першому цього пункту,  у заяві зазначається конкретне питання,  з якого  фізична особа бажає отримати консультацію.

 Працівники відділу  державної  реєстрації  актів   цивільного  стану зобов'язані попередити фізичну особу про вартість послуги.

На виконання наказу Міністерства юстиції України від 27.12.2010 року № 3335/5 «Про затвердження порядку надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану», відповідно до частини третьої статті 20 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та відповідно до Переліку платних послуг, які можуть надаватися відділами державної реєстрації актів цивільного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 №1168. та з метою забезпечення належної організації надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції Львівської області, наказом Головного управління юстиції у Львівській області від 01.03.2011 № 132 затверджено  розмір плати за надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у Львівській області.

Розмір плати за надання платних послуг відділами державної реєстрації

актів цивільного стану Головного управління юстиції у Львівській

області.

1.          Пошук актового запису цивільного стану без повідомлення заявником даних про рік державної реєстрації акта цивільного стану — 50,00 грн. (один пошук);

2.          Пошук запису в метричних книгах, складених іншою ніж українська мовою до утворення органів державної реєстрації актів цивільного стану, за відсутності даних про рік складення запису — 89,00 грн. (один пошук);

3.          Видача запрошення із зазначенням дати державної реєстрації шлюбу — 35,00 грн.  (одне запрошення);

4.          Надання правової допомоги, що включає складення заяв (анкет, прохань), у вирішенні питання щодо повторної видачі свідоцтв та інших документів про державну реєстрацію актів цивільного стану:

4.1.    відділами державної реєстрації актів цивільного стану не за місцем звернення заявника — 35,00 грн. (один документ);

4.2.    компетентними органами іноземних держав — 54,00 грн. (один документ);

5.          Організація та проведення індивідуальних обрядів * :

5.1.    у відділі державної  реєстрації актів цивільного стану:

5.1.1.          Повний обряд шлюбу — 250,00 грн. (один обряд);

5.1.2.          Скорочений обряд шлюбу — 150,00 грн. (один обряд);

5.1.3.          Заручини — 51,00 грн. (один обряд);

5.1.4.          Ювілейне весілля — 150,00 грн. (один обряд);

5.1.5.          Народження — 51,00 грн. (один обряд);

5.1.6.          Реєстрація шлюбу із супроводом камерного, струнногоколективу або з використанням вокального,інструментального супроводу — 351,00 грн. (один обряд).

5.2.    За межами відділу державної реєстрації актів цивільного стану * :

5.2.1.          Повний обряд шлюбу — 700,00 грн. (один обряд);

5.2.2.          Скорочений обряд шлюбу — 400,00 грн. (один обряд);

5.2.3.          Заручини — 146,00 грн. (один обряд);

5.2.4.          Ювілей весілля — 400,00 грн. (один обряд);

5.2.5.          Народження — 110,00 (один обряд).

5.3.    У вихідні та святкові дні :

5.3.1.          Повний обряд шлюбу — 504,00 грн. (один обряд);

5.3.2.          Скорочений обряд шлюбу — 290,00 грн. (один обряд);

5.3.3.          Заручини — 110,00 грн. (один обряд);

5.3.4.          Ювілей весілля — 290,00 грн. (один обряд);

5.3.5.          Народження — 110,00 грн. (один обряд);

5.3.6.          Реєстрація шлюбу із супроводом камерного, струнногоколективу або з використанням вокального,інструментального супроводу — 601,00 грн. (один обряд).

5.4.    У вихідні та святкові дні за межами відділу державної реєстрації актів цивільного стану *:

5.4.1            Повний обряд шлюбу — 1000,00 грн. (один обряд);

5.4.2            Скорочений обряд шлюбу — 500,00 грн. (один обряд);

5.4.3            Заручини — 200,00 грн. (один обряд);

5.4.4            Ювілей весілля — 500,00 грн. (один обряд);

5.4.5            Народження — 200,00 грн. (один обряд).

6.          Складення за проханням фізичних осіб заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, про внесення змін до актових записів цивільного стану, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану — 35,00 грн. (одне обслуговування).

7.          Доставка та вручення виключно:

7.1.Повторно виданих свідоцтв та інших документів про державну реєстрацію актів цивільного стану фізичній особі за місцем її проживання (перебування) — 55,00 грн. (доставка одного документа);

7.2.    Копії документів для службового користування органів державної реєстрації актів цивільного стану за місцем звернення заявника до інших відділів державної реєстрації актів цивільного стану — 55,00 грн. (доставка одного документа);

7.3.    Документів до уповноважених органів з метою їхлегалізації для подальшого використання в іноземних державах — 150,00 грн. (доставка одного документа.

8.          Надання консультації з питань:

8.1.    Застосування сімейного та цивільного законодавства України — 100,00 грн. (одна консультація);

8.2.    Витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану — 50,00 грн. (одна консультація).

* транспортні витрати покладаються на замовника.

 

 Собівартість платної послуги  розраховується  на  підставі норми  часу  на  надання  такої  послуги та вартості розрахункової калькуляційної  одиниці  часу  -  однієї   людино-години   (одного людино-дня).

Повернення коштів за ненаданні платні послуги здійснюється за  письмовою  заявою  особи  на  підставі пред'явленого заявником платіжного документа (квитанція, платіжне доручення). Від  оплати  платних  послуг  звільняються   особи,   які користуються  пільгами  щодо  сплати  державного  мита,  визначені пунктом 18 частини першої  статті  4  Декрету  Кабінету  Міністрів України від 21.01.93 N 7-93 "Про державне мито".

 

 

Начальник реєстраційної служби

Мостиського районного управління юстиції      Голуб Н.І.

 

     

                                        

 

Переглядів: 1702 | Додав: Justycija | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: